Bliver du trist og utilfreds, når tankerne flyver rundt med alle de ting du bør gøre?

Kritiserer du dig selv, for ikke have energi til at gøre det der skal til,

eller komme i mål så hurtigt som du gerne vil?

Livet har taget en uventet drejning, og du er stadigvæk ved at finde fodfæste i dit nye liv.

 

Familien, den skrantende økonomi, arbejdsplads eller A-kasse
trækker alle sammen i dig for at alt bare skal være som før.

 

Din sygemelding har givet dig et pust i maven.
Verden ser anderledes ud nu, og det er svært helt at mærke dit selvværd igen.

 

Måske drømmer du om et karriereskifte eller at blive selvstændig,
men tvivler på om du er god nok.

 

I dette omskiftelige kaos er det svært at finde tid til dig,
og mærke ind i hvad du egentlig gerne vil og har behov for.

 

Kan du nikke genkendende til en eller flere af disse:

  • Har du travlt med at drage omsorg over for andre hele dagen, så du glemmer, at give dig selv den kærlige opmærksomhed du også har behov for?
  • Føler du, at har en indre djævel siddende på skulderen, der kommenterer og kritiserer hvad du tænker og gør flere gange i løbet af dagen?
  • Ligger du og drejer dig i sengen når du skal sove, med hovedet fuld af tanker om, at du ikke gjorde det godt nok i dag?
  • Står du ved en skillevej i livet, og tvivler på om du er god nok til at tage den vej du inderst inde længes efter?

Så er Kærlige hverdagsvaner noget for dig

Selvom jeg var blevet raskmeldt fra min depression, følte jeg ikke, at jeg var tilbage 100%.

Både min selvtillid og selvværd havde fået et gevaldigt knæk efter 1,5 år væk fra arbejdsmarkedet.

For at jeg kunne stå trygt i mig selv og finde min nye vej tilbage til arbejdslivet, fortalte både min rationelle hjerne og min intuition, at jeg måtte dyrke selvkærligheden og booste mit selvværd, for at komme videre frem ad den vej jeg ønskede.

Det var lige hvad jeg havde behov for.

Da først jeg begyndte at være mere kærlig over for mig selv, vendte smilet tilbage i mine øjne.

Troen på mig selv gjorde, at jeg landede lige det job jeg havde behov for efter min sygemelding.

Senere fik de nye selvkærlige vaner og fornyet tro på mig selv, mig til at springe ud som selvstændig med ro i maven.

Jeg har brugt de sidste 10 år på at lære om selvkærlighed og skabe nye nærende vaner, så jeg også fastholder kærlighed og egenomsorg i en til tider stresset hverdag.

Jeg har nu sluppet min indre kritiker og fået en sund kærlig indre dialog, som jeg ville have ønsket jeg havde haft tidligere, så jeg havde undgået at gå ned med depression efter længere tids stress.

Samme metoder kan DU lære og ligeledes opbygge nye nærende vaner i din hverdag.

Det er derfor med dyb glæde, at jeg introducerer dig for mit nye online forløb

Kærlige hverdagsvaner

– slut fred efter stress og skift din indre kritiker ud med selvkærlig indre dialog.

Forløbet er 6 uger fuld af selvkærlighed og egenomsorg.

Du kan begynde allerede i dag.

Her er, hvad du lærer:

  • Hvordan du stopper tankemylder af bekymrende stressende tanker.
  • Hvordan du slipper din indre kritiske stemme, så du undgår dagligt at tale nedlandede til dig selv.
  • Hvordan du gør selvkærlighed til en vane, så det er noget du gør pr automatik selv i en stresset hverdag.
  • Hvordan du håndterer følelser og tilstande såsom tristhed, usikkerhed og frygt for ikke at være god nok.

Jeg kan varmt anbefale forløbet. Jeg har nydt at stå op til din dejlig e-mail hver morgen. Citatbilledet og dine ord løftede energien hver morgen. Virkelig god start på dagen!

Som vane valgte jeg at lave et kærligt automatisk svar til den indre kritiske stemme i mit hoved, og det har gjort underværker!

Jeg er simpelthen blevet gladere og faktisk også mere modig, jeg tør stå mere frem som mig selv 🙂

Modulet med følelser og modulet om naturens 5 elementer har begge været de største øjenåbnere og jeg har nu en helt anden forståelse for mine følelser og budskabet bag dem.

Jeg kan mærke en dybere ro i kroppen og jeg har ikke længere de store udsving, hvor jeg blev nedtrykt i flere dage i træk.

Mange tak ❤️ Jeg glæder mig til at bruge dine metoder til at indføre flere gode vaner i min dagligdag.

Zoey

Efter forløbet vil du opleve…

  • at dit selvværd er løftet – at du mærker dit eget værd.
  • at du har skabt en sund og selvkærlig indre dialog, der støtter dig dagligt.
  • større tilfredshed og livsglæde i hverdagen.
  • at du er blevet bedre til at lytte til dine egne behov og give plads til dem i dagligdagen.
  • at du har større tålmodighed over for din familie og arbejdsopgaver.
  • at du kan lægge dig til at sove tilfreds efter dagens arbejde, uanset om resultatet ikke var så perfekt som du forestillede dig.
  • at du bedre kan tackle hverdagens udfordringer, så du ikke falde tilbage i stress eller depression.

Forløbet Kærlige hverdagsvaner er især til

  • kvinder, der har oplevet en livskrise og ønsker at genfinde deres selvværd.
  • dig, der er i slutningen af en sygemelding med stress eller depression.
  • dig, der er arbejdsløs og har behov for at finde ro i en hverdag med usikkerhed. Genfind glæden og energien, så du stråler når du kommer til jobsamtaler.
  • dig, der gang på gang falder tilbage i stress eller depression.

Forløbet Kærlige hverdagsvaner er også til

  • dig, der bare vil elske at vågne op til en kærlig opløftende e-mail hver morgen.
  • dig, der har travlt med at drage omsorg over for andre hele dagen, og helt glemmer at give dig selv den kærlige opmærksomhed du også har behov for
  • dig, der ved at du er nødt til at have et stærk mentalt fundament for at kunne udleve dine længsler og drømme.
  • dig, der længes efter at hvile i dig selv og mærke dit eget værd, både som privatperson og som selvstændig.
  • dig, der mærker stressen puste dig i nakken, og ønsker at slippe din indre kritiske stemme.

Forløbet Kærlige hverdagsvaner er ikke til dig…

  • der lige er blevet sygemeldt med stress. Kom tilbage om en månedstid, når du først har sovet og er klar til nye input.
  • der ikke har lyst til at bruge 10 min hver dag på at være kærlig over for dig selv, og tillære ny viden og metoder.

6 uger – 6 moduler

Sådan får du indre ro med selvkærlig nærvær

For at kunne tage ny læring ind er du nødt til at sænke farten og give plads til nærvær. Når du er nærværende, vil det være lettere for dig at opdage de selvkærlige handlinger du har behov for samt lave justeringer i hverdagen.

Efter modul 1 har du opnået en dybere forståelse for selvkærlighed og fundet ud af hvordan du sætter tid af til dig selv i hverdagen. Du har bl.a. modtaget 2 meditationer, der guider dig til mere nærvær i hverdagen. Du kan lægge dig til at sove mere tilfreds og Selvkærlighedsmeditationen styrker dit selvværd.

Sådan får du tanker, der støtter dig

I løbet af en dag har du 1000-vis af tanker, der høres som indre stemmer. Det kan være ideer, huskelister, formaninger og refleksioner. Det er tanker, der hjælper dig eller holder dig tilbage. I modul 2 lærer du hvordan dine tanker hænger sammen med dine følelser og handlinger. Du lærer hvordan du kan styre dine tanker og hvordan du snakker og omtaler dig selv kærligt og omsorgsfuldt.

Når du har integreret metoderne i modul 2 så har du sluppet din indre kritiker. Du oplever en forøget energi og tilfredshed i hverdagen, da du nu har et motiverende mindset – i stedet for tanker, hvor du skælder dig selv ud.

Sådan får du selvkærlige vaner i hverdagen

Vi har alle både gode og dårlige vaner. Har du tænkt over, at vaner ikke kun er handlinger? det kan også være tanker og reaktionsmønstre. I modul 3 bliver du klar over hvilke vaner, der nærer dig og hvilke, det vil gavne dig at slippe.

Efter modul 3 er du godt i gang med at integrere en ny selvkærlig vane, som støtter dig i det daglige. Samtidig er du blevet bevidst om hvor i dit liv, du har behov for at skrue op for selvkærligheden. Du har lært hvordan du bedst integrerer en ny selvkærlig vane i din hverdag, og hvordan du løbende kan tilføje flere og flere vaner, der nærer dig.

Sådan håndterer du dine svære følelser

Hver dag rammes du af følelser. Glæde, tristhed, frygt, tvivl og mange flere. Nogle af disse følelser har mange af os lært er forkerte og negative, og det har derfor været naturligt at prøve at undertrykke dem, og derved komme de -modsat hensigten- faktisk til at fylde mere. I modul 4 lærer du om de 6 essentielle følelser og hvordan de alle er med til at guide dig i livet.

Efter modul 4 ved du hvordan du kærligt tager hånd om dine svære følelser, så du slipper for at blive fanget af en nedadgående spiral hver gang du bliver trist eller vred. Du mærker en indre ro, da du nu har en guidet visualisering, dig altid kan hjælpe dig med at håndtere de følelser, du rammes af.

Sådan får du omgivelser, der løfter og støtter dig

Både de omgivelser du bor i, og de mennesker du omgiver dig med, har stor indflydelse på hvordan din hverdag opleves. Dine omgivelser kan trække energi ud af dig eller tilfører dig energi og livslyst.

Efter modul 5 mærker du glæde og tilfredshed ved, at du nu er i gang med at skrue ned for det, der dræner dig, samt give plads til det, der giver dig energi.

Sådan oplever du altid støtte og omsorg

Naturen er livskilden af kærlighed. I naturen kan du altid opleve støtte og omsorg. I modul 6 lærer du om naturens 5 elementer og hvordan de hver især kan støtte og guide dig igennem livet.

Efter modul 6 oplever du en dybere kærlighed til dig selv. Naturen har givet forståelse for livet naturlige processer og du kan derved møde dig selv mere kærligt.
Samtidig er du blevet bevidst om hvilken imponerende livskraft, der altid er en kærlig trofast støtte hver eneste dag.

Sådan foregår forløbet Kærlige hverdagsvaner:

Hver dag i 6 uger modtager du en e-mail med motivation og refleksion i forhold til ugens modul, så du dagligt bliver mindet om at lave dine selvkærlige øvelser.

Lydfiler og videoer ligger på en online platform – Simplero – hvor du altid kan lytte og downloade dem og har livslang adgang til dem.

Forløbet er opbygget så du step for step indarbejder selvkærlige vaner i din hverdag.

Alle opgaver og øvelser er inddelt i mindre step, så du dagligt kun skal lave en lille øvelse på 5-10 minutter. Det kan være reflekterende spørgsmål, en lydfil eller en meditation du skal høre.

Undervejs i forløbet vælger du din helt egen personlige selvkærlige handling, som du guides til at gøre til en vane.

Vi kan være gode til at drage omsorg overfor os selv og være selvkærlige i ferier, hvor der er mere tid til nærvær.

Det er svært at gøre selvkærlige handlinger til en vane i en stresset hverdag, hvor der hele tiden er mange forskellige ting der kan forstyrre og stjæle opmærksomheden.

Derfor er dette forløb ikke bare et selvkærligt boost på 6 uger.

Du lærer hvordan du bringer selvkærligheden ind i din hverdag, så det bliver noget du gør helt automatisk uden at du skal bruge ekstra energi og opmærksomhed på det.

Det er ofte sagt at det tager 21 dage at gøre noget til en vane. I dette forløb får du ekstra tid, så du er sikker på at komme i mål.

De daglige e-mails hjælper dig med at holde dig på rette spor.

Bonus

Lige så snart du tilmelder dig Kærlige hverdagsvaner får du adgang til disse tre yogavideoer.

  • 1 yogavideo med fokus på de 7 chakra. Varighed 1time og 37 min (engelsk tale)
  • 1 yogavideo med nænsom udstrækning efter en dag i haven. Varighed 55 min (dansk tale)
  • 1 yogavideo med kundalini yoga . Varighed 59 min (engelsk tale) du kan se en bid af den her.
  • du kan downloade dem til evig brug.

Værdi 750,- kr.

Mærker du en længsel efter at skifte din indre kritiker ud med en sund og selvkærlig dialog.

Så kom i gang allerede i dag.

Din investering kun 2.499,-

DU FÅR:

N

6 moduler med meditationer, video og lydfiler

N

Motiverende e-mail hver dag i 6 uger (42 e-mails)

N

42 smukke billeder at vågne op til (i e-mails)

N

BONUS - 3,5 times yogavideo (værdi 750,-)

Mød din underviser af Kærlige hverdagsvaner

Marlena Munch har igennem de sidste par år skabt sig en bæredygtig virksomhed.

En virksomhed hun driver i balance mellem det maskuline ‘handlen’ og feminine ‘væren’

Hvor arbejdsdagen både indeholder analyse og strategi samt at lytte til sin intuition til at træffe bæredygtige beslutninger.

Hvor en hverdag består af stille stunder i haven, guidede meditationer og produktiv tid bag computeren, så hun hele tiden bevæger sig mod sin vision om en grønnere og kærligere verden.

Marlena blev selvstændig fordi hun for 10 år siden var langtidssygemeldt med depression efter længere tids stress.

Inden Marlena blev selvstændig arbejdede hun blandt andet 7 år som daglig leder af et Studenterhus / kulturhus.

Marlena er uddannet Voksenunderviser i Billedkunst og Formgivning.

Hun har derudover taget fag som bl.a. Organisation og ledelse, Afsætningsøkonomi, Projekt- og eventledelse, Coaching og Innovation i Diplomuddannelsen i Leisure Management.

Hun er Mindfulness instruktør.

De senere år har hun deltaget i Mastery i Feminin Power ved Claire Zammit

Privat har Marlena rundet de fyrre og har en 6-årige datter sammen med sin australske kæreste.

Jeg har en vision om en grønnere og kærligere verden. Hvor folk har balance mellem arbejdsliv, familieliv og deres passion. Hvor tid, samvær og nærvær prioriteres højere end nye ting til hjemmet.

Jeg tror kærlighed er vejen frem. Ved at dyrke kærlighed til os selv, finde vores indre ro, lytte til hjertet og intuitionen kan vi udvikle os. Ved at booste vores selvværd og selvtillid kan vi skabe selvstændigt og sammen med andre. Ved at mærke vores krop og følelser og acceptere, at alle vores følelser er med til at hjælpe os, kan vi skabe et godt fundament for at hvile i os selv og derved skabe og manifestere det liv, vi ønsker os.

Ved online forløb, 1:1 forløb og ved min daglige omgang med mennesker live og online vil jeg inspirere, guide og støtte dem i processen med at elske sig selv, elske sin omverden og derved hjælpe til at hver enkelt menneske vokser og udvikler sig, så de stråler med deres indre lys.

Pia Luxhøj Støvring

Sagt om Marlena Munch

Hun er super professionel, skarp og intuitiv til at fange og opgaveløse kundens behov og ønsker, tillidsfuld og ikke mindst et meget behageligt menneske. Jeg vil på det varmeste anbefale Marlena

Anne Galan

Coach og rådgiver

Du er faglig dygtig og fuld af empati. Du er der altid, når jeg har brug for dig med mine store og små spørgsmål. Så svarer du meget kompetent og jeg får lige lidt mere oven i.

Jeg er altid blevet forstået og mødt, lige der hvor jeg havde brug for hjælpen. Du har en sjælen evne til at “fange” lige mit udtryk og du har formået at videre formidle det på den enkle og lette måde jeg ønskede det.

Du er den, der har været med hele vejen, fra jeg ikke turde lave en hjemmeside, til den lå færdig og blev lagt ud. På den kærligste og mest støttende måde.

Birgitte Kristensen

Clairvoyant

Skift din indre kritiker ud med en sund og selvkærlig dialog.

Din investering 2.499,-

Du får:

N

6 moduler med meditationer, video og lydfiler

N

Motiverende e-mail hver dag i 6 uger (42 e-mails)

N

42 smukke billeder at vågne op til (i e-mails)

N

BONUS 2 - 3,5 times yogavideo (værdi 750,-)

Denne side anvender cookies til at gøre dit besøg bedre, samt til at indsamle data til statistikker. Læs mere her

Indstillingerne for cookies på denne side er sat til at ''tillade cookies'' for at give dig den bedst mulige oplevelse. Ved at fortsætte med at bruge denne side uden at ændre dine cookie instillinger eller hvis du trykker ''Accepter'' nedenunder, tillader du vores brug af cookies. Du kan altid deaktivere cookies under dine browser indstillinger.

Luk